grafikeranne Aiteh negatif duruyor ama silik çizgi varsa belli değil fotoğrafta. Bende yaptım bugün tek çizgiydi malesef
visneliayran Efdalya gözünüz aydın çoook sevindim sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌼💕 önemli olan bu haberi almaktı zaten inşallah bundan sonraki süreç sancısız ve huzurlu geçer tebrik ederimm🌼🌼💃💃💕💕
B-Y94 Efdalya hahaha ben sana dedim ama bide bata yüksek maşALLAH kuzuya 🥰♥️ hayırlı olsun kuzum sağlıklı kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşALLAH hafta sonu misafirim vardı pazar da annemdeydim kusura bakma göremedim 🥰🥰🥰
Katze8sirac Efdalya hayırlı olsun canım bende de böyle çıkmıştı beta 47 çıkmıştı 3-4 tane daha test yapmıştım öyle emin olmuştum şu an 4 haftalık gebeyim 🌸
Yusufayazin__annesi Efdalya canim hayirli olsun kac gunun gecmisti ve testin hemen mi cift cizgi cikti
Efdalya Yusufayazin__annesi yok hemen çıkmadı 2. 3 gün geçmişti direkt çizgi belirmedi hayalî bir çizgi daha çok kucukmus zaten