Efdalya B-Y94 visneliayran Zanaservan grafikeranne Haticee68 Merve098 Eda05 sadett devlet acile gittim yapmadı gıcıklık yaptılar özele gittim 800 cıktı değer yani pozitif 😊
visneliayran Efdalya bazı aciller yapmıyor gıcıklığına, riskli gebeydim ve bakın ben buraya boşuna gelmiyorum düşük riski olabilir som adet tarihimle de uyuşmuyor diye gözlerini korkutursanız alıyorlar. Tecrübeyle sabit 😬
bebeksuuuu1696 Efdalya hayırlı olsun canım hemen doktora gitme bence gözükmez değer 1500-2000 olduktan sonra göZüküyor. Gerçi bir kaç güne bu değerleri bulursun 😻