Deletedmom623737 valla canım benim annemler anne yanı almış hem de ayrı karyolası var ama bence de anne yanı çok kullanılacak bişey değil gibi. Sadece bizimki park yatak gibi katlanınca küçücük oluyor, bir yere giderken yanımızda götürürüz en azından mantığı ile değiştirmedik