Seden evet bende dün hastanedeydim ve bilgi işleme bir telefon geldi adam randevular dolu isterseniz doktorlarımızın muayenehanesine yönlendiriyoruz gibisinden birşey dedi eşimle çok şaşırdık ben bir arkadaşım sayesinde orada bir Prof.a ulaştım ve takibindeyim dışardan alınamaması banada ilginç geldi aylık 120 tl bir ücreti var ama anlamadım