Seden Merhaba arkadaşlar, ankarada devlet yada üniversite hastanesinde önerebileceğiniz bir doktor var mi acaba, 8.haftadayim ve hala icime yatan bi doktor ile hastane bulamadım..
Semraali Gkgk ben Yenimahalle araştırmaya gidiyorum çok memlunum randevu saatimde giriyorum Tülay özkılıç var gidiyorum doktorumdanda memlunum
Zarife0666 Gkgk merhaba Doğum sigortasını ne kadara yaptırdınız acaba bende Ahmet Süha Özer’e gitmeyi düşünüyorum
Semraali Seden uzak değil araştır istersen özel gibi aynı yenimahalle eğitim araştırmada Tülay özkılıç
Askk Semraali Benimde ilk doğumum olacak cnm ve hastenedn çok memnunum malesefki ilk doğuma bakmıyoz diyorlar çok saçma bi durum inşllh alırlar yarın gittimde gine soracam