seraygunel 0147 aslında ilacı bırakanların hepsinde aynı şikayet var 3 4 gün kullanmayınca normale dönüyormuş bulantı falan olmuyormuş ama ben 1 gün bile dayanamıyorum hemen ertesi gün tekrar alıyorum. Zaten doğuma az kaldı doğurana kadar devam. 😅
Nurdanb seraygunel ay inşallah fayda eder bana da. Şu kokular beni neler etti burnum tıkalı geziyorum 😊😁
eeebruuu Esma5825 faydasını göreceğini eminim canım . Zararsız canım zaten sadece hamilelere özel bir ilaç ve bende araştırmıştım sıkıntı yoktu ben perşembe günü doğum yapacağım hala içiyorum ve hiçbir sıkıntı olmadı bu zamana kadar
Nurdanb eeebruuu hadi şimdiden gözünüz aydın inşallah ufacık bir sorun olmadan sağlıkla kucağınıza alırsınız. Sizlere güvenerek bugün bende başladım 🤗 inşallah fayda eder çok teşekkür ederim 🌹🌹🌹
Ayselosman Nurdanb bende cok kullandim son uc haftadir icmiyorum biraktim mecbur kalmadikca ama onu icerken cok rahattim birakinca migde gazi yanmasi basa cikilmiyor gercekten ayrica bana doktor dogal bir ilac kimyasal icermior demisti zaten zencefilden uretiliuormus oyle soyledi
Nurdanb Ayselosman teşekkür ederim yemek yiyebilsem yine çekerim de herşeyden eksik kalıyorum o zarar vermesin derken bu kez ben zarar vereceğim besleyemeyerek Allah korusun. Senin kaç haftalikti
Ayselosman Nurdanb prilami icmekten korkma ben 7 haftalikken basladim 20. Haftamda biraktim uc haftadir icmiorum ama ne yesem burnumdan gelio migdem yanio geri bslicam
eeebruuu Nurdanb teşekkür ederim canım Allah razı olsun darısı senin başına inşallah 🥰 sıkıntı yapma canım genellikle her hamile bu ilacı kullanıyor
Laleozkan_09 Nurdanb o ilaç olmasa herhalde halim ne olurdu bilmiyorum. Onun sayesinde yemek yedim Çok şükür 6 aydan sonra geçti bulantım.
Kubnoss Nurdanb 11. Haftadayim çok şükür zofrani kullandıktan sonra 2 gün beni idare ediyor ama tekrar kusmam oluyor kullanmadığım sürece
SelmaGl Nurdanb 6 buçuk aylık hamileyim hala kullanıyorum. Kullanmadığım gün akşama doğru mutlaka kusuyorum.
Nurdanb SelmaGl Allah sagsaglim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Ilaç olarak bakmamak gerek sanırım buna yiyip içememek daha kötü sanırım 🤔😔
Nurdanb Ayselosman bende başladım korka korka olsa da dün gece 1 tane içtim hafif hafif koku hassasiyetinden bulantı var ama idare edilir doktor 2 tane iç demişti 1 tane içmekle acaba yanlış mi yapıyorum
Cellci Kullanmayı bırakmıştım bulantılarım geçtiği için, belki 1 aydır içmiyordum. 17 haftalığım. Ama bugün içtim, nedense bi anda mide bulantım başladı 😔
Ayselosman Nurdanb gece iki tane ic gunduz bir tane dedi doktor bana ben surekli kusuyordum hic bisy yiyemiordum yanindada pulcet diye bir migde ilaci veridi doktora dedimki bu bebege zarlimi dedim olurmu oyle sey senin kusarkenki migde asitin bebege daha zararli dedi kac doktora danistim sikinti yok dediler korkma sende ic beslenemememk daha kotu cunku