Mervedemr Benim ilk sezaryenim hastanede çok zor geçti, gaz çıkarma problemi yaşadığım için taburcu etmedi doktor. Bütün hastaneyi yürüye yürüye afedersin anca gaz çıkardım. Sonra taburcu oldum. Evde çok zor geçmedi ama yine de sezaryen bünyeden bünyeye çok farkediyor 🥲 Allah yardımcımız olsun 🙏🏻