Aleeyy bir önceki hamileliğimde aynı durumum vardı doğana kadaarda yukarı çıkmadı çok uzun süre ayakta kalmayın iliski yasak o sekild ede doğuma girdim onemlli olan bebeğin eşinin rahime yapışık olmaması benim değildi şükür zaten doğumum sezaryandi bazı durumlarda eğer rahim ağzına çok yakın yada yapışık olursa normal doğum yapamiyorsunuz kanama rsikinden dolayı onun harici bir sorun olmadı bizde