Kahverengi lekenlenmem sonucu doktorum muayeneye cagırdı ve Plasentamın yani bebegin eşiğinin aşağıda oldugunu söyledi. Büyüdükce yukarı cıkacagını söyledi ama bilemiyorum biraz arastırdım cıkmama durumuda oluyormus. Bu durumu yasayan var mı aranızda ? Lekelenmem gecti bi sabah oldu o kadar progestana baslattı