Prensannesi_0101 hamileliğimde fazla kilo almadım sadece göbek var şuan oda korse takıyorum 14 gün oldu doğum yapalı ameliyat sonrası o kadar rahat gectiki belden epidural vurdular bana ameliyattan çıkınca uyusuklugum 1 veya 2 saat sonra geçti hemşire geldi girdi koluma sadece 1 tue yürüdük geldik 2.sinde ben kendim kalkıp koridorda yürüdüm beni gören sanki hiç dogurmamissin diyo tabi bünyeden bünyeye değişiyor benim ektim 2. Sezaryen olmaisna rağmen çabuk toparlanamadi mesela benim ilk çocuğum Allah veriyo kolaylığını sabrını