34+5 te kontrole gittigimde doktorum her şeyin normal göründüğünü söyledi. Tam 3 hafta sonra Çatı muayenesi için gel dedi. Yani 37+5 te çok geç mi, zamanı mi sizce ? Daha erken olanları duyuyorum. Bir de çok acıyor diye duydum biraz tedirginim. Doğum da yaklaştıkça stres artı heyecan orantılı olarak artıyor.