Marygur benim rahmimin dışında,sağ tarafta miyomum var.hamileliğimle birlikte öğrendim,ilk öğrendiğimde 4 cmdi.şuan 33 haftalığım ve 20 cm oldu,kocaman..
Öyle bir ağrı ve acı yapıyor ki,bazen Allah’a yalvarıyorum resmen canımı al diye.canımdan can gidiyor.birkaç defa hastanede yatıp serum yemek zorunda kaldım.
Ve doğumum mecburi sezeryan olacak bu yüzden.ve yaptığı baskıdan dolayı erken doğum riskim var.