blackwhite miyom olayı zaten genetikmiş benim annemdede vardı 45 yaşında komple rahmini aldırdı bu yüzden, çok agır adet kanamaları oluyodu filan sonumuz iyi olur umarım. Bilmiyorum şimdiye kadar gittiğim tüm doktorlar önemsemedi, doğumda küçülecek te dendi hatta şuanki doktorum bebek karnında büyüdükçe o küçülecekte diyo. İlerde ne olacagını bilmiyoruz sanırım gittiği yere kadar gidicek sonrası belki anneler gibi olucak bilemiyorum. Sonuç olarak ur yada kist degil miyom içi kan dolu bi sünger bu açıdan korkutmuyo ama agrı vermesi rahatsız etmesi zorluyo tabi ileride adet kanamalarını etkilerse o kötü, dilerim iyi oluruz..