Moniza sinovac olduysanız imzalamamışsınızdır ama biontech de imzalatıyorlar
Ebruxxx ben 3 dozu da hamileyken oldum illa ki bi öngörüleri vardır diye düşünüyorum Covid olunca ne olacağımız da belli değil sonuçta . İlk dozumu 3 haftalık falan hamileyken bilmeden oldum 2.yi 2.trimesterde 16. Haftada 3.dozu da 32.haftamda oldum bir kaç gün önce. Kol ağrısı halsizlik yapmıştı öncekilerde ama bu dozda yan etki yaşamadım