Ebruxxx bende 3. Aşımı oldum, hiçbir yan etkisi olmadı cok rahat atlattım, Bugün nasıl tetanoz gibi ağır içerikli bir aşı olabiliyorsanız emin olun covid aşısının hiç zararı yok. Tetanoz aşınısı bir araştırın derim onun gibi ağır bir aşı olurken covid aşını bir dakıka dahi düşünmedim düşünmem hemen olurum çünkü ülkemizde bitmek bilmeyen ve en çokta hamileleri vuran bir salgının içindeyiz. Her anneye tavsiyem 3. Ayını bitirmiş tüm anneler bence olmalı