Funda_46 Bende 2 kimyasaldan sonra yaptırdım genetik test.ikiside yaklaşık 6 haftalıkken adet gibi sökülüp sonlanmıştı gebeliklerim.Pıhtılaşma yokmuş bende fakat 2 kromozomda yer değişimi olmuş dedi genetik doktoru,mümkünse tedaviyle düşünün ki tekrar kimyasal gebelik,kalp durması,ölü doğum,sakat doğum gibi sonuçlar olmasın bebekte dedi fakat maddiyat şuan tedaviye uygun değil bende 1 sene ara vermiştim ve geçen ay ovulasyonla denedim ve şimdi çift çizgiyi gördüm nasıl ilerleyecek gebelik bu defa bilemiyorum hayırlısı olsun inşallah