Merhaba kızlar bende 2 kez kayıp yaşadım araştırma yaptırıyorum bebekleriniz genetikten geldikten sonra yada gitmeden ARRAY testi isteyin doktorunuza sorun kesinlikle sonraki gebelikleriniz için çok önemli sizdeki yumurtalıklarda yada eşinizdeki sperm de herhangi bir genetik bozukluk olup olmadığını öğrenebiliyorsunuz bende yeni öğrendim keşke yaptırsaydım dedim sizinle de paylaşmak istedim.