Sultangungor Ama 2. Kutumu folidoce aldım vifolic mide bulantılarımdan dolayı ağır geldi tadı ve kokusu.
charlottececi Melisssssss follatro 👍🏻 Tek gecerim cok iyi geldi bana. Cocukların da masallahı var cok sukur 😁 gebelik sonrasi da arada kullancam 🙏🏻
Diloss_14 Elenatal 1 kullandım hamilelik öncesi ve ilk 3 ay için 3 ay bitti elenatal 2 ye geçtik multivitamin içeriyor omega vs doğumdan sonrası için de elenatal 3 var süt çoğaltıyor gereken vitaminleri sağlıyor vücuda
ATACEREN Melisssssss folbiotic kullanıyorum canım doktorum verdi aynı zamanda bir çok vitamin iceriyor
Zadekuzu Melisssssss en iyi folikasit folat formunda olanlarmis. Methyl folat olanlardan kullanin tavsiye ederim.
Pembekurdele Melisssssss ben hamilelik düsündüğum zaman dr um inofolic verdi 2 ay sonra gebelik olunca değistirip folidays verdi. Şuan ikizlere hamileyim 🙏🏻💚
boymomyz Melisssssss Ben 6+1de başlamıştım geç başladım . tutunması için değil ilk 3 ay gelişimi için kullanılıyor canım .