Nurcanyks bende biraz odunluk var ya…
Simidi dedim ki icimden, ben dokunmaya tiksiniyorum çişli, ayrica ben tiksinirken baskasi neden tiksinmesin…
Biseyler de yapamam onunla, cunku çişli…
Alip cerceveletip assam, gorenin aklinda ,
Iyyy bu çişli dusuncesi olacak…
Kapali kutularda sadece kendim icin saklamam da anlamsiz dedim, 18.haftama dek saklayabildim😅