hamisanne_63 Nurcanyks 6 yıl önce yaptığım testi hâlâ saklıyorum para cüzdanımda 🤣🤣🤣 niye bilmiyorum ama içimden hiç atmak gelmiyor
Mihribancglr Nurcanyks ben saklıyorum ultrason görüntüleriyle herşeyşni kutuda anı olarak saklıyorum 🙈♥️
Nurcanyks Bktbll Ha ha çok sevindim sadece ben saklıyor sanmıştım🤣😁 sırf çisli diye atmak anlamsız geliyor hiç kıyamıyorum ilk gebeliğim olduğu için galiba 😍
BenCansu Surprizanne ahaha benim tüp bebek kanla öğrendik ama ben evdeki testi yaptım saklamak için daha yeni 😂
Bktbll Nurcanyks ilkinde de atmadim ikincide de canim😊😊ikin i az kaldi dogumuna ilkinin inanirmisin bir kutusu var hastane bileziklerimiz saci tirnagi😂😂sakladim
ftmnr_drgt Nurcanyks Tabiki 😊 gece 23.45 te öğrenmiştik sabah yeni test ile de doğrulamıştım, ikiside duruyor, takvim yaprağı ultrasonlar tahliller vs hepsi duruyor 😊 simdi 32+2 yiz, her gidişte video cekiyoruz minnoşu 8 ocakta göreceğiz kızımızı yeniden😊