Kvser Bsrbsrrr ilac normalde de böyle geciktirir mi ? Yani 3-4 gün sonra mı olur adet yoksa gebelik belirtisimidir
RefBrs Edasu52 merhaba bende aynı ilacı kullandım ilk aydan 5 gün gecikme oldu sonra test yaptım pozitifti doktora gittim kese bile oluşmuştu. Eğer şüpheniz varsa test yapabilirsiniz inşallah bebiş vardır 🥰
Edasu52 RefBrs ilaç bitti bittikten sonra 6. Gün evde yaptım canım sıkıldı doktorumda 5 gün daha bekle dedi bende bekliyorum inşallah olmam ama 10 günde olanlarda varmış
Gulcinbbrc Edasu52 bende adet düzensizliği için duphaston kullanıyordum adet olamadan hamile kaldım o hap hamile kalmayıda kolaylaştırıyor demişt doktorum inşallah sizde güzel haber alırsınız
Semahasan001 Kvser bende gebelik için kullanmıştım ama ilaç dün bitti bugün daha bir gün oldu canım 3-5 gün beklemem lazım
Kvser Semahasan001 gebelik testi yaptın mı canım sen ? Acaba ilac yüzünden mi gecikti yoksa gebelikten mi anlamadım bişey ya normalde gebelik yoksa adet olursun hemen dedi doktor ama günüm geçti
Kvser Edasu52 inşallahhhhh canım bugün 2. Gün oldu gecikmenin . Gebelik olmasa adet olmuştum puana kadar dimi
Edasu52 Kvser benimki ilk bir hafta dedi sordum geri sonra 5 gün daha dedi salı günü yaparım artık dua edelim birbirimize inşallah 🙏🏻
Edasu52 Kvser maalesef bende polikistik over var o yüzden adet olabilmek için doktorum bu ilacı verdi