Kızlar bende pcos var en son adetim 8 Aralık’ta oldu onuda ilaç kullanarak oldum. Daha sonra hsg filmi çekildi doktorum adetin 2. Günü gel dedi bende olamadığım için ilaç istedim verdiği ilacı sabah akşam kullandım adı duphaston biteli 7 gün oldu hala olmadım inşallah hiç olmam hamileyimdir ama benim gibi bu ilaçtan kullanan var mı? Cevap verirseniz çok sevinirim 😊