Bende bugün ayrıntılıya girdim doktor kilosu biraz düsük dedi ama halbuki Hergün maden suyu, süt, yogurt, ceviz yiyorum, bol bol meyve sabahları haşlanmış yumurta yiyorum kendim 8 kilo aldım bebisim okadar almamıs içime baya oturdu ya kilo konusu cok zor bi durum😑😑