Benim de göbeğimde kıllar çıktı.ilk başta alt tarafa yakın çıktı,kendi kendime üzüldüm sinir oldum ve jiletle aldım inanılmaz kalınlaştı.Sonra üst kısimda tüyler çıktı bu sefer asla d9kunmadim ve şuan 35+3teyiz neredeyse yarısından fazlası dökülmüş bile.Bence hiç ellemeyin.Yok sayın😂💃