Bebissko ayy hayır sakın yapmayın,agdayla alıyorum diyenleri okuyunca çok şaşırdım benimde karnında hiiic ama hiç kıl yoktu bu gebelikte oluyormus doğumdan sonra dokuluyormus doktorum sakın alma doğumdan sonra dökülecek bunlar alırsan sürekli çıkar doğumdan sonra da dedi 😥 ben ellemedim geçici birşey olduğu için rahatsız oluyorum ama olsun gececek diyorum yine de size kalmış alıp almamak