Nurcnr28 minnosbirkiz canım olacaksa zaten 1 kere bile değerlendirsen olur kafana takma ama olmayınca yine olmuyor işte ne yapsakta ne etsekte inşalalh hayırlıca gelmiştir bebeğin
Nurcnr28 minnosbirkiz inşallah olur canım dualarım seninle 🙏dün bi dr dinledim valla diyor sperm gideceği yeri bulur siz merak etmeyin 😀vok haklı ovulasyon testine bile gerek yok diyor adam
minnosbirkiz Nurcnr28 Allah razı olsun canım sende benim dualarımdasın, tez zamanda hayırlı haberler alalım inşallah 🤲🏻 Yaa çok haklıda bizler biran önce anne olmak istiyoruz çok tez canlıyız her şey hemen olsun istiyoruz, maalesef onun dediği gibi olmuyor 😂
Nurcnr28 minnosbirkiz aynen kuzum inşallah bana haber ver olsa da olmasa da inşallah gönlünce olur herşey benimde 2 gün sonra bitecek ilaçlarım beraber ilerleriz artık inşallah 😊🤲💕🤗
minnosbirkiz Nurcnr28 Söylerim tabi kuzum 🥰 ama bugün karnım çok tuhaftı sanki regl olacakmışım gibi bi his var içimde, yarına reglime 3 gün kalmış olacak hiç umudum yok 😮💨
minnosbirkiz Nurcnr28 yumurtlamam çok geç oldu kuzum 20.gün felandı o yüzden çok konduramıyorum ☹️ Yatmadan önce bi gebelik testi yapacam bakalım ne çıkacak çok merak ediyorum
Fatma_4224 Nurcnr28 ben 3 kere femara kullandım genel de 1 yumurtam oluyodu 17 20 mm arasında 2. Yumurtam biraz daha kucuk oluyodu 14 15 mm gibi ama gebe kalamadım maalesef 4 ay yumurta takibi yaptırdım 3 femara 1 klomen
Nurcnr28 Fatma_4224 anladım canım benim belki klomenle kalırsın sende klomene geçseydin keşke ben köomenle denedim igne ile denedik aşılama yaptık olmadı dr çok bilinçsizdi ama suan başka dra geçtim famera belki aşılama dedi perşembe belli olacak bakalım
minnosbirkiz Nurcnr28 gebelik testi yaptım az evvel kuzum çok silik çıktı, acaba ilaçtan mı yoksa gerçek mi bilemedim, yarın yada yarından sonra yenileyecem testi
Nurcnr28 Fatma_4224 Allah Allah benim de böyle işte rabbim büyüktür 2 senedir böyle benimde 1 düşügüm oldu 6 ay içinde kalıyordum hep kimyasal oda 6 ay ama ondan sonra 1 buçuk sene geçti çok zor işler inşallah bu sefer olur çok yıprandım artık yoksa daha da uğraşmayacağım akışına bırakacağım kafam çok stres oldu
Nurcnr28 minnosbirkiz eyer tam 10 gün geçtiyse vardır kuzum yumurtan çatladı 10 gün geçsin belli oluyor genelde silik çıktıysa vardır geç çatladı diyorsun hafi 1 2 gün daha bekle ama adetine de 2 gün felan kalmış oluyor muhtemelen var gibi
minnosbirkiz Nurcnr28 bugün galiba 9.gün kuzum, sabahtan yine yaptım akşamkiyle aynı çıktı bilmiyorum acaba var mıdır yarın bida test yapsam belki anlaşılır
Nurcnr28 minnosbirkiz bana var gibi geldi ama cınku benim 8 inci günde maşallah negatif çıktı direk hatta ilaç kullandığım aylar da klomenle etkenden adet oluverdinim ben sende bi umut var cnm hiç strese gir me 2 gün sonra tekrar yap testi var yok diye düşünme ama benim ilacın etkisi de hemen geçmişti demem o ki kalmış olabilirsin 🙏🤲🤲🤗inşallah
Nurcnr28 minnosbirkiz sen gibi bir arkadaş yaptı yaptı siliklik git gide koyulaştı hergün 1 tane yapmıştı hatta inşallah vardır senin de belkş yeni kana karışıyor sa ondan da olabilir hayal kırıklığı yaşama bekle bence