Nurcnr28 Amin canım inşallah hakkımızda hayırlısı olsun ☹️ Geçen pazar yapmıştım iğneyi bu pazar 1 hafta olmuş olacak, reglimede 5 gün var görünüyor ama hiç bi belirtim yok aşırı umutsuzum, tam anlamıyla günleride değerlendiremedim çalıştığım için 😮💨