Fener1608 senin yaşadıklarının bir kısmını bende yaşadım 3 yıllık evliydim babamın kanser tedavisi evlendiğim ilk sene bitmişti. 3 yıllık evliyken atak yaptı tekrardan kemoterapi alıyordu bizde eşimle DR a gittik eşimin sperm sayısı az olduğu için hamile kalamıyordum DR tüp bebek dedi. Kaynanam tüp bebeğe para vermeyeceğim diye hasta babamın yanında kızlarıyla beraber beni evden kovdu ve işin kötü tarafı bu olaydan 12 gün sonra babamı kaybettim…
Hala daha içimdedir unutamadım o günleri ama şu an 2. Bebeğime hamileyim yavrularım için ayakta duruyorum…
Sıkma canını rabbime tevekkül et DR a git neyse yapılması gereken mutlaka yapın bebeğini kucağına alınca bir nebze onlarda teselli buluyorsun. Rabbim kucağını boş bırakmasın ve tez zamanda sana bir bebek nasip etsin 🤲🤲🤲🤲