Deletedmom_7 yooo lütfen siz öyle düşünmeyin bakın aynı şey bende de öyle oldu tam 2 sene olmadı hiç bir sorun olmadığı halde niye olmuyor diyordum kafada bitirince psikolojik olarak rahatlayınca bir anda beklenmedik bir anda geliyor o mucize düşündükçe taktıkça olmuyor benim doktorum öyle demişti beyninden atmadığın sürece olmayacak ne zamanki çocuk düşüncesini niye olmuyor düşüncesini bırakırsın o zaman olacak görürsün dedi ve öyle de oldu 2 düşük yaptım ama şimdi tekrar oldu şuan 6 senelik evliyim 3.hamileliğim inşallah bu defa kucagıma alırım rabbim size de en güzelini nasip etsin lütfen kafanıza takmayım ve o anın zevkini çıkarın düşünmeyin beyinen 🙏🤔