Kubos01 Kahveli evet canım burda yumurtlama olmuş işte beklediği için demekki silikleşmiş test gününü bekle 😍
Kahveli Nurcnr28 Hatırlamıyorum canim ama yapmışımdır muhakkak yorum 😊😊 İşte herkeste oyle kopkoyu olmaz diyorlar ondan benimde kafam karıştı bu surecte
Ebbruc Kahveli testi merak edip yaptım aralarında çok az bi ton farkı vardı , değerlendirmeli miyim bilemedim ama ne zaman adet olurum onu da bilmiyorum
Krcaaa Kahveli bende geçen ay böyle olmuştu akıntım oldu böyle çift çizgi oldu yumurtlamaydı bana göre ama yeterli olgunluğa ulaşmamış gebelik olmamıştı ,t çizgisi C kadar veya C den daha koyu olmalı yumurtlama diyebilmemiz için
Kahveli Krcaaa Hadi ya üzüldüm bu duruma 😔 bana c kadar koyu gibi geldi ama dediğiniz gibi de olabilir o zaman olgun değil 😔
Krcaaa Kahveli altı aydır testlerle haşır neşirim ondan öğrendim artık ,mesela bu Ay kesinlikle geçen ayki gibi olmadı insan yumurtlama olsun diye Ümit ediyor tabi ama farkı anlayabilirsin