Kahveli https://ibb.co/4W7f1F3 Kizlar teste devam etmeli miyim ? Gün geçtikçe siliklesti çizgi. 9.da yumurtlama olmustu
Kahveli Kubos01 canim buna bak bakalım https://ibb.co/GPnhfQ5 Ilk resim beklediği için öyle cikmis Birde ben rakamları sildim tekrar yazdım falan kafan karışmasın orda niye yazı mavi burda niye siyah diye 😆
_yasemin_ Devam et diyenler olmuş ama 9.günde yaptığın testte eşit çizgi oluşmuş sonra silikleşmeye başlamış yani bence yumurtlama gerçekleşmiş ama yine de sen bilirsin garantiye almak iyidir.
Kubos01 Siz öğünü değerlendirmişsinizdir muhakkak ama bırakmayın test kuruduktan sonra böyle olduysa bilemem ama yumurtlama drğil o iki çocuğuma bu testlerle kaldım ikincisini 2 sene kullandım
Ebbruc Kahveli merhaba, benim adetim gecikti 14 gün falan ama hamile de değilim kürtaj oldum 7 ekimde ondan kaynaklı büyük ihtimalle, sizce kullanmalı mıyım test yumurtlama gösterir mi yoksa adeti mi bekleyeyim
Kubos01 Kahveli evet canım burda yumurtlama olmuş işte beklediği için demekki silikleşmiş test gününü bekle 😍
Helinkeskin Kahveli canım hamilesin işte git bir doktora böyle alma daha 🤗 hatta ilk kan testi yaotır sonra doktora git değerlerine baksın Bi ultrasondan baksın
Nurcnr28 Kahveli yumurtlama belki 9. Gün olmuş olabilir fakat tamda net degil yumurta olgun olmayabilir
Kahveli Ebbruc Bence regli olduktan sonra kullanin. Biyle guzel bir imkan varken değerlendirin derim. Olur veya olmaz deneyip memnun da kalabilirsiniz. Memnun kalmayadabilirsiniz😊
1melisa Kahveli canım daha yumurtlaman olmamışki ikiside kopkoyu yada ikiside aynı renk eşit olncu yumurtlama oluyor
Kahveli 1melisa ikinci yüklediğim resimlere baktın mı canim. Bence 9.gun oldu yumurtlama çünkü akintim da bir önce gun baslamisti. Birazda araştırdım illaki t nin cden koyu olması gerekmiyormus bu kadari yeterliymis
Ebbruc Kahveli testi merak edip yaptım aralarında çok az bi ton farkı vardı , değerlendirmeli miyim bilemedim ama ne zaman adet olurum onu da bilmiyorum
Nurcnr28 Kahveli evet benim öyle oluyordu hep canım dr gittim erken adet oldum zaten şimdi tedaviye başladık
Krcaaa Kahveli bende geçen ay böyle olmuştu akıntım oldu böyle çift çizgi oldu yumurtlamaydı bana göre ama yeterli olgunluğa ulaşmamış gebelik olmamıştı ,t çizgisi C kadar veya C den daha koyu olmalı yumurtlama diyebilmemiz için
Nurcnr28 Kahveli rica ederim dikkat et bu kadar dan bile koyuydu benim hatta sen benim testime baktım kedi resminden hatırlıyorum seni benim yumurtam gelişmeden çıkıyormuş meğerse bu ne ki kop koyu inanamazsın bazen böyle bir şeyde oluyor dr danışmakta fayda var
Kahveli Nurcnr28 Hatırlamıyorum canim ama yapmışımdır muhakkak yorum 😊😊 İşte herkeste oyle kopkoyu olmaz diyorlar ondan benimde kafam karıştı bu surecte