gamzeozer16 merhaba bende 2li testimi ve 3lü testimi orda yaptırdım doktorum Mustafa burak akselim di. Doktor kendi odasındaki ultrason cihazından ölçümlerini yaptı ve sonra bana bi kağıt verdi tarama testi(2li 3lü)ile ilgili bununla beraber kan vermeye gideceksin ve sonuçlar 10 gün sonraya çıkar dediler beni başka ultrasona hiç yönlendirmedi ölçümleri falan kendisi yaptı. Hatta 3lü testimi çarşamba günü yaptırdım