gamzeozer16 şehir hastanesinde ben 2 li test için sıra bulamamıştım o yüzden yaptırmadım. Süresi geçince öyle randevu buldum doktorum çok önemli değil 3 lü taramayı yapalım dedi. Onada 1,5 ay sonraya randevu veriyolardı. Şans eseri birisi randevusunu iptal ettirmiş bana çıkmıştı öyle gitmiştim 18 haftalık falandım yanlış hatırlamıyosam.