Yesim Anne88 benim geç döllenme olmuş haberim yoktu zaten gebe kaldığım dan, tesadüf doktor da öğrendim farklı bir rahatsızlık için gitmiştim 😂 sat a göre 10 Kasım usg ye göre 18 Kasım ama korkulacak bir şey yok testler iyi dedi
misslaviniaa Anne88 insAllah kuzu kendimdede suc goruyorum..cunki ben doktora gitdim adet gecikmemin 6ci gunu doktor bana vajinal ultrason bakti eve gidince kan geldi vajimal ultrason riskliymis belkide karnima cok basti belkide bilemedm
Ysgl26 Anne88 18 kasımdan bu yana bi buçuk ay olmuş canım. Doktora gittin mi? Gebelik olsa çoktan çıkardı
Anne88 Ysgl26 Çarşamba gidicem canım tarlusal içtim dün bitti adet söktürücü inşallah olurum artık bunaldım gerçekten olayında rahim filmi cekilcem lazım
misslaviniaa Anne88 Hamile oldugumu niliyodum kuzu gebelik testim kipkirmizi iki cizgiydi hemen kostum keseyi gormek icin oda karnimdan bakti goremedi soyledi vajinal yapayim istersen bemde soyledim riski yoksa bak diye bisey olmaz dedi oylede bakti goremedi yinede
Zeynepp_ Benimde son adet tarihime göre 5 haftalık görünüyor ama doktor senin 5 haftadan daha küçük dedi ne kadarlık olduğunu söylemedi herhalde benimde geç döllenme oldu haftaya tekrar gidicem belli olucak
MelekMervertlek Anne88 ben ilk gebeligimde yaşadım adetim 2 gün geçti test yaptım negatif çıktı 6 gün gecikince tekrar test yaptım o kadar silik bir çizgi çıkmıştı ki beta 7 geçti şuan 3 yaşında pco vardı ondan kaynaklı geç döllenmis üstelik yalnızca 1 kere korunmamistik kısmet demekki 😊
Anne88 MelekMervertlek maşallah canm çok sevindim darısı isteyenlere :) bende de pko var da o yüzden gec dollenmeden şüphelendim
MelekMervertlek Anne88 bebek istiyorsanız ovulasyon testi kullanın bence şuan 2. Ye hamileyim Bende yine pco vardı testsiz olmadı test kullandığım.ay hamile.kaldim normalden 5 gün sonra yumurtladjm
meryemesra Anne88 Son âdet tarihime göre 8+0 haftalık hamileyim şuan. Ama doktorun demesine göre ( yani keseyi gördük geçen hafta perşembe kesenin büyüklüğüne göre ) 6+4 şuan. Geç döllenme olabilir dedi. Kontrole geldiğinde Bebeği görürsek ona göre son âdet tarihini değiştiririz dedi.
umayben Hgmom1 hayır çok şükür hiç kanamam olmadı olmazda inşallah ama akıntım çok fazla oluyor bazen korkuyorum kan mı geldi diye bir bakıyorum akıntı
Anne88 meryemesra eşimi bekliyorum gelsin yapcam inşallah geçen hafta kan verdim çıkmadı Çarşamba kontrolüm varama bişey olcani sanmıyorum tarlusal da kullandım adet söktürücü yine gelmedi çok stres yaptım heralde
meryemesra Anne88 âdetim 7 gün geciktiğinde yani 20 Aralıkta yaptırdım ilk testimi hastanede. Betahcg değerim 4481 çıkmıştı. Aradan 7 gün daha geçti 27 Aralıkta tekrar test yaptırdım betahcg 9791 çıktı.