Canım benim de 6 gün gecikmişti adetim pozitif çıkmıltı testim. Son adet tarihim 13 kasım normalde 7+6 yım ama doktorum bebepi görünce 6+5 dedi geç döllenme olmuş dedi. O yüzden ilk zamanlar kendimi 6 haftalık sanıyorken bebeği göremeyince telaş yapmıştım meğerse 5 haftalıkmışım o sıralar 😂