meryemesra Sevda-123 bende 10 Mayıs da kürtaj oldum 2 ay 3 günlükken kalbi durdu bebeğimin… Şimdi 2. Hamileliğimi yaşıyorum ama keseyi gördük bebeği göremedik henüz. Boş gebelik olabilirmiş henüz belli değil kontrol’e gideceğim.. Rabbim her şeyin hayırlısını nasip etsin.. 🤲🏻
Sevda-123 Royem62 valla bilmiyorum ki canım sabahta normal gebelik testi yapmıştım onda da çok az çizgi görünce erken gebelik testi yaptım oda böyle çıktı
sevcem12 Sevda-123 var çizgi testte ya görününüyor, ben de ilk hamileliğimde regl oldum sandım meğer yerleşme kanamasıymış acemilik bilemedim, sizin de öyledir inşallah 🙏🏻