Sevda-123  arkadaşlar çok silik çizgi var mı yoksa ben mi görüyorum
Sevda-123 Bir hafta önce yapmıştım hiç çizgi falan çıkmamıştı aslında bugünki böyle çıktı, umutlandırdı ama lekelenmem oldu 😞
Sevda-123 M-huzeyfe rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰 ben iki ay önce bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmuştum, bana da dua edin🙏
meryemesra Sevda-123 Kuzum Allah nasip ettiyse mutlaka vardır zaten.. 3 gün sonra tekrar yaparsın varsa eğer daha da belirginleşir zaten çizgi.. 😌 Sakın stres yapma. Akışına bırak o zaman her şey daha güzel oluyor ve bolbol duâ et Hayırlısı için :)
meryemesra Sevda-123 bende 10 Mayıs da kürtaj oldum 2 ay 3 günlükken kalbi durdu bebeğimin… Şimdi 2. Hamileliğimi yaşıyorum ama keseyi gördük bebeği göremedik henüz. Boş gebelik olabilirmiş henüz belli değil kontrol’e gideceğim.. Rabbim her şeyin hayırlısını nasip etsin.. 🤲🏻