zyneep bende yiyrom ayda 1 ya da iki ama cola içmiyorm yannda,
Canınız çekiyorsa yemelisnz bence sonuçta gebelik bir hastalık değil ki zarar versin. Bize ne kadar zararı olacaksa bebeğe de öyle 🤷♀️
Sadece besin değerleri düşük yoksa zararlı bşy değil