tugbaninmucizesi zyneep benimde cok istiyor ayda bir falan yiyorum birazdan sacma sapan insanlardan biri gelip diycekki niye basliga burgerking yazdin canimiz cekti 😂😂
Aleynaozkayaa Şimdi dicekler neden yiyecek ismi yazdın yiyen var yiyemeyen var 😂 bu arada bende 10 günde bir yiyorum ohhh 🤗😋
papiarya Bulunduğum yer köy yeri onu da geçtim ilçede de yok burger yapmayın böyle şeyler 😟 yerime de yiyin 😅
Minimini04 Eve spariş verebilsem haftalık yerim heralde😂 benim eve adres uymuyor şiddetle kınıyorum burger seni 😒🤣
detetedmom404 Evde kendim yapıyorum patatesi onun gibi olmuyor ama hamburgeri güzel oluyor kesiyor yani ☺️