Merhaba kızlar, ben 12+4 günlük hamileyim hamile kaldığından beri asla soluma yatamıyorum bu hafta ise ayakta uzun süre durunca yürüyünce hemen sol kasığım şişiyor batıyor bana bunu hissetmek için çok erken değil mi sizce? Sanki hissediyorum bi tarafta toplanıyor çok ağrıyor solum o yüzden hep sağıma yatıyorum soluma asla yatamıyorum. Şuan bile iki dk mutfakta ayakta durdum hemen şişti uzandım çok ağrıyo🤔 Lütfen bilgisi olan paylaşabilir mi?🥺