Eda05 Ben daha önce Şifa hastanesi Nilüfer Nihan hanım diye bir doktora gidiyordum nedense beni sezeryanla doğuma itecek gibi bir izlenimi vardı ve değiştirmek istedim,, zaten o da başka bir hastaneye geçmiş. 6 ay ona muayene olduktan sonra geçen ay Umut Hastanesine Fatih Bey’de muayene oldum. İyiydi fakat istediğim özel hastane ilgisini ve güvenini bulamadım. Dün Emsey hastanesine gittik eşimle beraber ve ikimiz de memnun kaldık. Hastaneden özellikle çok memnun kaldım. Doğumumda Ayşegül hanım olmasa bile diğer doktorlarının da çok iyi olduğunu bildiğim için gözüm kapalı gideceğim. Dün Ayşegül hanımla olan muayenemde kendisinin bebekleri seven bir doktor olduğu her halinden belli bana da bebeğime de oldukça ilgiliydi bizi hemen muayene edip odadan çıkarmadı. Gittiğim diğer 2 hastanede de aynı durumu yaşadım. Genel olarak Emsey hastanesinin hizmetinden memnun kaldım haftaya kontrole tekrar gidicem.