esmerrmm kız kardeşimi de oğlumu da 6 ayını geçerken koydum. Tabi ilk zamanlar daha az süreyle bırakıyordum. Sonra alıştılar zaten baya 🥰 ben bı sıkıntı yaşamadım. Benim sülalemde ve çevremde de yaşayan görmedim çok şükür. İkinci oğlumu da aynı zamanda koymaya başlarım muhtemelen 🙏