Onner benim boyum cok uzun degil 1.62 faln 😒 eşim uzun ama bebegimin gelişimi 3-4 hafta önden hatta kafa gelişimi 4 hafta önde dedi doktorum iri bir bebek olcak dedi en son 33 haftalıkken gittim 4 hafta önde kilosu 2.800gr boyu 48 cm dedi boyu da uzun olcak böyle giderse dedi suyum da biraz fazlaymış bu arada şekerim yok ama hamur işi ve tatlıyı yasakladı. Yarın 36 haftalık olacağım randevu aldım pazartesi günü kontrolümüz var acaba bebek kaç kilo oldu cok merak ediyorum 😀 şuan bebeğin gelişimisanırım 39 haftalık faln olmuştur 🤷🏼♀️