Elifcc Kızlaaar sabah ilk idrarla istemeye istemeye test yaptım 1 sene olmuştu gebelik hiç olmamıştı dün doktor randevum vardı gitmemiştim adetim sökülmesi diyee gördüğüm sanırım yerleşmek kanamasıymıışş testim böyleee 🥳🥳https://www.hizliresim.com/968q9f9
Elifcc Sulesaglam çok heyecanlıyııım elim ayağım titriyor adet oldum sandım ben ama yoğunlaşmamıştı bir türlü kan vermeye gidicez 💝💝💝
Sulesaglam Elifcc Negatif olma şansı cok düşük canım %90 hamilesin zaten şuan hadi hayırlı olsun benimde ikinci gebeliğim şuan 10+5 haftaligim 🙂
Mervehorata92 Elifcc bende oyle öğrenmiştim hatta senın gıbı dusundum ama bır tsne daha aldım oda yanı sonuc doğru cıkıyor, 😊
Kvser Elifcc gözün Aydın canım inşallah sağlıkla gelir 🤲🏻 Benimde bugün adet günüm inşallah olmam dua eder misin ? Belirtileriniz varmıydı peki ? Kaç gün gecti adetiniz
Elifcc Kvser inşallah seninde pozitif olur canım 💝 ben adet oldum sandım kaç gündür gördüğüm sanırım yerleşme kanamasıymış birazda kasık ağrım vardı ama testi bilerek yapmadım 1 senede defalarca yaptım çünkü
Kvser Elifcc bende sürekli negatif görüyorum beni ancak sen anlarsın 🥺 adet gününüzde mi test yaptınız canım . İnşallah bende olmam bugün adet günüm ama daha bişey yok arada karsık ve bel ağrım oluyor gidiyor🥺 inşallah vardır canım dua eder misin bana da 🙏🏻
SayeMom Elifcc farklı kanamada olabilir siz kadın doguma görünün bence kese oluşmuşsa etrafı da kanama var mı bakar dusuk önleyici kullanın yada her ihtimale karsı
Elifcc Kvser en güzel zamanda müjde gibi gelsin inşallah canım benim 💝 benim adet günüm geçeli 1 hafta olucak ama dediğim gibi ara ara kanama gibi birşey oldu ama kırmızı değildi daha öncede aynı şeyi yaşadığım için reglim sökülmüyor diye düşünmüştüm
Elifcc SayeMom biraz dan kan vermeye gidicektim birkaç gündür adet oldum sanmıştım olmadı doktora da giderim canım 💝
Sulesaglam Elifcc Kanama olabilir ben şuan 10+5 im ve hamileligimi öğrendiğimden beri kanamam oluyo pregostan felan kullanıyorum düşük önleyici o yüzden doktora gidin ihmal etmeyin biran önce zaten çizgiler çok belli o yüzden ultrasonda bebiş gözükür
Kvser Elifcc inşallah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻🥰 rabbim bana da yaşatır inşallah bu duyguyu 🤲🏻🍀
Elifcc Sulesaglam doktora gittim canım kese etrafında kanama varmış o yüzden öyle olmuş Progestan verdi birde folik asit. İnşallah sağlıklı ilerler🌸