Deryaaymn Bende yavaştan bulantı var tuzlu çubuk ve yeşil elma yiyorum henüz kusmadım hiç ama halsizlik hep var
annesinin_beybisi Deryaaymn ben henüz 5+1 im aman bulanti falan uzak olsun mide bulantisi benim korkulu rüyam 😁
Hanzademerve Deryaaymn bende de hafif bulantı geliyor sabah ve gece şiddetli değil ama, kahverengi leke görüyorum sürekli sizde oldu mu bu durum
Elifdemireel Deryaaymn 5+6 haftalık hamileyim bende benim mide bulantılarım çoktan başladı 😢 biraz zor geçiyor benim😕
Cano26 7+4 ne mide bulantısı ne kusma ne ağrı hiç bişey yok çok şükür sadece göğüslerde hassasiyet ve halsizlik 🙋♀️
Boniboncuk Cano26 aynı haftadayız canım bende değişik bi agız tadı var midemde değişik bişeyler var yanma gibi bir de göğüs hassasiyetı var
nese_gocuk annesinin_beybisi 1 gün var aramızda 1aralik miydi son adet benim ağrılarım vardı 3 4 gündür yok
mybaby1923 annesinin_beybisi bende 5+1 asırı bas donmesı goz kararması ensede sureklı agrı normal mı degılmı bılmıyom hıc doktora da gıtmedım daha acaba gıtsemmı acıle sızde oldu mu hıc
Deryaaymn Hanzademerve yok hayır açık renkte akıntım hep mide yanmam çok var ya sizde de oluyor mu özellikle uyanacağım zaman
Zanaservan Hanzademerve ayyyy bugün sabaha karşı lavaboya giderken bende gördüm çok korktum 😔😔😢ama çookk hafif birşey mi oldu bebeğime diye
asraca Hanzademerve bende 5 hafta başlangıcı ama bu sabah minicik leke 😔😔 çok üzgünün karın adet ağrılarım kasık ağrılarım var hafif bi şekilde kötü düşünmeye başladım bakalım 😢😢😢😢😢😢😢
ozgerbas Bugün tam 6. Hafta bulantı yok fakat halsizim hep 🥲 bebişimin kalbini duydum ya feda olsun herşey
ebrusngl 6+1 olduk bulantılar başladı göğüs hassasiyeti var birde kasık ağrılarımda vardı ama onlar kesildi birden inşallah normal bir durumdur 🤲
Deryaaymn ebrusngl normal canım normal bende de çok oldu sonuçta adet göremiyoruz onun gibi ağrı çekiyoruz işte
umayben Kasık ağrıları, sabahları sadece yemek düşününce ve kokusunu alınca midem hafif bulanıyor, halsizlik üff zirvede. Bugün yanlarım da ağrımaya başladı. Canım tuzlu değil hep tatlı yemek istiyorum iştahım gelmiyor yoksa 😔. 6+5′ten hello 🙋🏼♀️
Deryaaymn umayben valla benimde psikolojim bozuk öğlen ne bulursam tıka basa yiyorum akşam bir lokma girmez ağzıma yada tam tersi elimde değil