22+5 de sadece olabilir gibi bi yorum yaptı. Tekrar görmem lazım bi sonraki komtrolde diye. Sonraki kontrolüm de 28.haftada, 🤣 zaten benzetirken de dedi sakın alışveriş yapma ben 2.kere kesin bu demeeden diye. 😄
12+4 de 17+5 de gittiğimde daha küçük dedi bakmadı bile 🤧
Ama ilk gebeliğimde 13 haftada kız gibi demişti. Kız oldu yani. Doktorun tecrübesi iyiliğiyke alakalı bence. 😄