araskus28 Belguzar123 Bugün 6+1 pazartesi bende gidicem 12 tane test istediler 😬 belki kalp atışını duyarım 😍
Yaseminerki Belguzar123 bende bugün 4+1 randevu aldım doktora kan tahlilinde sonucumu öğrendim senin sonucun kac cikti
Merveofs Ben de 4 haftada öğrenmiştim aile hekiminde. 6+5te bebeğimi de gördüm kalp atışını da duydum harika bir duygu 🥰 Senin de minicik daha görünür canım 2-3 haftaya inşallah kendine iyi bak sen bu süreçte
Belguzar123 Merveofs kesinlikle kendime cok dikat edicem bu bebeye cok zor sahim oldum ben 😀🌺rabim sanada salikli ilerlemeyi nasip etsin
alonee Belguzar123 bende 5+2 yim selammmm 🌸Ama keseyi göremedik yarın tekrar gidicem dua edin banada 🤍
araskus28 Belguzar123 Ben ilk evde test yaptım sonra hastaneye gittim direk ultrason dan bakıp keseyi gördü istediği testleri pazartesi yaptırcam işte bende merak ediyorum değerlerimi
Busoss Belguzar123 tabikide inşallah yükselecek bende yarın tekrar test verecem bakalım nakadr yükselmiş merak ediyorum
Belguzar123 Yaseminerki yine iyi cikmis insallah ersey yolunda gider salikla aliriz onlari kucagimiza
Bebisozlem52 Hanzademerve bende 4+5 hamileyim dun bendede gorunde. Normal diyorlar fakat bende esimle aramizda kan uyusmazligi var. İgne yaptrmam gerekiyormus. Yarin doktora gidecegm onun icin. Sizde ihmal etmeyin bi doktora gorunun