ben ve 4+2den bebişimden merhabalar iki gun once öğrendim hamileliğimi dun kan verdim biraz duşuk cikti kotu düşünmek istemiyorum yüksekselir diye umut ediyorum merak etim şu olucak ilk ultrasonda nezman gözükür benim doktorum iki günde bir kan sonucu istemedi bir hafta sonra gel dedi deyerin guzel yükselmişse ultrason yapabiliriz dedi ama sanirim baya bi stresslendim onu orada görmeyince rahatlayacak gibi de deyilim sizde durumlar nasil ???