Mucizebebek5860 hiç korkma, ben 36 nın içindeyim şu an, salı günü doktora gittiğimizde bu haftadan sonra olacak doğumların sıkıntı çıkartmayacağını, sıkıntı çıksa bile çok hafif bir destek gerekeceğini söyledi :) her bebek 40 haftada gelecek diye bir şartımız yok, eğer sancıların sıklaşırsa vakit kaybetmeden gel dedi :) erken doğum riskim vardı ama artık çok da önemsemiyorum oğluşum ne zaman isterse o zaman gelsin :) bu arada kilo ile kuveze girmenin hiçbir alakası olmadığını söyledi, 2500 gr doğup ailesi ile uğurladığımız da oluyor 4000 olup kuveze aldığımız da takılma bu kadar dedi :)