Gamze255 canım benim bende sezaryen olacağım ama sana destek olmaya geldim 😅 şimdi arkadaşım bir normal doğum arkasından bir sezaryen oldu ve şöyle diyor. Bilsem ilkini de sezaryen olurdum, hem sancı çektim uzunca bir süre hem de kesi yaptıkları için alt kısmın acısını çektim. Sezaryen de en azından sancı çekmedim dedi. Düşündüm baya mantıklı geldi 😂